Fototävling hos FILIPPA


Jag är med i en fototävling hos FILIPPA om att få vinna en valfri irkontroll/fjärrutlösare ifrån Johan's webbshop. De finns för både Nikon, Canon, Olympus och Sony.
Tävlingen är i samarbete med johanpixels.se/webbshop.

Den här bilden tog jag i vintras en bit utanför Ljungby. Trodde jag skulle frysa ihäl men det är en anna historia, valde just den här bilden för att den ger mig härliga vinterminnen. Jag gillar de mörka konturerna av träden i kontrast med den ljusa himmlen och solens strålar som träffar den vita snön.

Kommentarer
Postat av: Maja - Foto

Jättefina bilder på bloggen :)



fotogeniquee.blogg.se

2011-01-16 @ 17:23:33
URL: http://fotogeniquee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0